Polecany post

środa, 30 marca 2016

Zaczynamy dzialalność na www.blogger.com !

Witam dzisiaj wielki dzień.Dlaczego?. Ponieważ dzisiaj rozpoczynam działalność w serwisie blogger.com - utworzyłem właśnie bloga o temacie testerskim ale nie tylko...mam zamiar powiązać go tematyką fotografii,mody i sportu gdyż jest to takie moje malutkie zamiłowanie od kilku lat.Tutaj będę udostępniał wszystkie testy-opinie na temat produktów przeze mnie testowanych ale to nie wszystko ponieważ będę się starał przynajmniej dwa razy w tygodniu wstawić post z ciekawym zdjęciem i opisać paroma zdaniami co się u mnie aktualnie dzieje.Myślę że to będzie świetne połączenie.Zapraszam serdecznie już dzisiaj na pierwszy test !

Ps. Więcej informacji na mój temat i więcej zdjęć znajdziesz na : https://www.instagram.com/pittcsgo/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz